01 juni, 2011

Hemma från sjukhuset!

Är hemma från sjukhuset nu, har mycket ont, men mår överlag mycket bättre... Jag blev ju inlagd först direkt efter olyckan förra onsdagen, var hemma en dag och fick sedan åka in igen på grund av komplikationer, hög feber mm... Låg inne 4 dagar och är nu äntligen hemma igen.

MR röntgen igår visade att främre korsbandet och inre ledbandet är av och menisken krossad och inslagen/fastkilad i knäet... Det kommer bli minst 2, kanske 3 operationer i sommar, den första redan nästa vecka... Läkarna säger att jag aldrig kommer få tillbaks full rörlighet i knäet - men vi tror ju annorlunda ;).

Nu behöver jag och SOS er hjälp mer än någonsin, både i förbön och finansiellt, eftersom jag inte kommer kunna resa precis som planerat i sommar...

Passar på att ta tid att be för Pakistan och de festivaler som ligger framöver i höst. Hjälp mig be för dessa folk;


Arainfolket
Antal: 10 158 000
Religion: Islam
Kristina: 0%


Gujjarfolket
Antal: 2 150 000
Religion: Islam
Kristna: 0%

Vi hörs!