03 juni, 2011

Väntar på operation

Kämpar med smärtor jag inte kan stava till och aldrig upplevt tidigare i mitt liv... Plöjer tidningar och magasin om motorcycklar, historia, träning, fighting, äventyr och mission... Varje gång jag försöker läsa lite tyngre litteratur eller arbeta seriöst framför datorn och verkligen vill använda hjärnan somnar jag :)... Se på film går väl en halvtimme i stöten ungefär... Annorlunda för en man som varit hyperaktiv i drygt 20 år och aldrig gått på tyngre droger (smärtlindring ;).

Smärta, krossat knä, kors- och ledband av, framtida sjukgymnastik, rehab, sms, Facebook, mail, besök, försök till schackspel - huvudet snurrar och tankarna går runt runt... Allt spinner... Trött. Det gör ont... Uttråkad. Rastlös. Huvudet snurrar... Sprutor, tabletter och stora vattenglas... Hjälp va ont ett krossat knä gör... Nästa vecka opereras jag första gången i sommar... Längtar till operationsbordet... Ber. Är tacksam för livet! Himmelske far - jag behöver Dig!


I allt detta älskar jag Maria mer än någonsin - hon hjälper mig med allt och barnen är så fina... Älskar också församlingen och alla mina vänner mer... Vilken omsorg och sann kärlek nu visat! Tack för ert stöd!

Vi hörs!