01 december, 2011

Besök från Kalifornien!

Denna veckan har vi besök av en av mina bästa vänner, Michael Williams från Modesto, Kalifornien, USA. Michael är andrepastor i Calvary Temple Worship Center i Modesto, en församling med ca 7000 medlemmar, en av SOS partnerförsamlingar i USA. Jag träffade Michael för flera år sen och vi har campat ihop på festivaler i både Bulgarien och Haiti. Han är en underbar Gudsman och vän!
Michael och Kelli med familj...

Jag njuter av att umgås med honom denna veckan här hemma i Stockholm! Idag undervisar han helande på SOS Missionsbibelskola och på söndag predikar han på vår celebration kl 16! Michael har en stor passion att be för sjuka och ser ofta mirakler... Missa inte mötet på söndag, ta med en kompis, det kommer bli fett ös!
Min Maria...


Idag fyller min Maria år... Är så tacksam att jag fått en sån fantastisk fru... Hon har varit min tjej i över 20 år nu och blir bara snyggare för varje dag, jag är världens lyckligaste man! Ikväll är vi på bio ihop, hela familjen och firar!

Vi hörs!